В рамках нової стратегії розширення бренду Koblevo представляє нову витончену смакову гаму SELECTION.

Нова пляшка з елегантною гравюрою автографу Томаса Кобле виглядає стильно та вишукано. Рестайлінг етикетки розробляла відома дизайн-агенція Reynolds and Reyner.

Технологи коньячного заводу і маркетологи бренду провели величезну роботу зі створення нових яскравих купажів. Головна особливість популярних лінійок 3, 4, 5 зірок і RESERVE - горіхові тони в смаку і ароматі, а у новій лінійці SELECTION переважають медово-квіткові ноти, які особливо прийдуться до смаку жінкам.

Поява нової лінійки, ставить перед командою бренду амбітну мету у 2020-му році - стати лідером в категорії коньяків! Ці зміни в житті бренду красномовно ілюструють успіх його розвитку і підтверджують статус улюбленого коньяка українців.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще