В рамках нової стратегії розширення бренду Koblevo представляє нову витончену смакову гаму SELECTION.

Нова пляшка з елегантною гравюрою автографу Томаса Кобле виглядає стильно та вишукано. Рестайлінг етикетки розробляла відома дизайн-агенція Reynolds and Reyner.

Технологи коньячного заводу і маркетологи бренду провели величезну роботу зі створення нових яскравих купажів. Головна особливість популярних лінійок 3, 4, 5 зірок і RESERVE - горіхові тони в смаку і ароматі, а у новій лінійці SELECTION переважають медово-квіткові ноти, які особливо прийдуться до смаку жінкам.

Поява нової лінійки, ставить перед командою бренду амбітну мету у 2020-му році - стати лідером в категорії коньяків! Ці зміни в житті бренду красномовно ілюструють успіх його розвитку і підтверджують статус улюбленого коньяка українців.

Популярні новини зараз
20 тисячам українців виплатять грошову допомогу: хто може розраховувати і як отримати Київстар оголосив про підвищення цін на тарифи: мінімум 150 гривень з кожного Температура у квартирі підскочить на кілька градусів: як збільшити продуктивність батарей, перевірені способи Чому доводиться платити за доставку газу на основі річного споживання: українці не відстають від "Нафтогазу"
Показати ще