З авіарейсом 752 "Тегеран - Київ" компанії МАУ сталася катастрофа 8 січня 2020 року. Як повідомляють представники компанії, причиною трагедії стала несправність двигуна, яка призвела до його займання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖертвами події стали близько 180 осіб – з них 167 пасажирів і 9 членів екіпажу повітряного судна. У результаті авіакатастрофи не вижив ніхто. Boeing 737 вилетів з аеропорту Імама Хомейні біля Тегерану і повинен був приземлитися в "Борисполі" в 08:10 за київським часом. Але літак зник з радарів через кілька хвилин після зльоту.
Авіакомпанія МАУ через деякий час опублікувала офіційну заяву, в якій говориться, що всі рейси в Тегеран припинені на невизначений термін: "Списки пасажирів будуть розміщені на веб-сайті авіакомпанії після остаточного підтвердження їх перебування на борту повітряного судна. Авіакомпанія висловлює щирі співчуття сім'ям постраждалих у результаті авіакатастрофи і робити все можливе для надання підтримки родичам і близьким потерпілих. Починаючи з сьогоднішнього дня, авіакомпанія МАУ прийняла рішення про призупинення виконання власних рейсів в Тегеран на невизначений термін".
У зв'язку з цим багатьом пасажирам МАУ потрібно знати, як здати квитки на рейси цієї авіакомпанії, адже в соцмережах багато людей заявили, що мають намір зробити це.
Як здати або обміняти квитки МАУ
Щоб здати квиток МАУ і отримати повну суму або частину (передбачено тарифами) пасажир повинен звернутися саме туди, де купував цей самий квиток.
Якщо ж квиток був придбаний безпосередньо на сайті авіакомпанії МАУ, то пасажирам потрібно звернутися в службу підтримки, або ж в контактний центр. Також є варіант з заповненням формою зворотнього зв'язку – там потрібно вибрати тему "Повернення квитка" та вказати потрібну інформацію.
Порядок, строки і умови повернення вартості квитка, невикористаних зборів/такс аеропортів та авіакомпаній врегульовано розділом ХХ Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу МАУ.
В правилах авіакомпанії МАУ зазначено, що ви можете отримати повну суму при поверненні квитка в таких випадках:
- Якщо ваш рейс затримується більше, ніж на 5 годин. В такому випадку, ви повинні звернутися безпосередньо в те місце, де ви купували квиток на рейс. Якщо у вас чартерний рейс, то ви повинні звернутися до туроператора.
- Якщо рейс перенесено більш ніж на 5 годин раніше або пізніше часу, зазначеного у вашому квитку.
- Якщо рейс скасований і відбулися зміни маршруту прямування до пункту призначення.
У деяких випадках розмір компенсації за повернення квитка може бути зменшено до 50%. Це ситуації, коли вам пропонують заміну маршруту, іншим рейсом, час прибуття якого не перевищує запланований вами:
- на 2 години - для рейсів дальністю до 1500 км;
- на 3 години - для рейсів дальністю від 1500 до 3500 км;
- на 4 години - для рейсів дальністю понад 3500 км.
А в деяких випадках авиакомпанія може взагалі не компенсувати вартість авіаквитків, це так звані форс-мажори (ситуації, які не залежать від самої авіакомпанії), а також, якщо вас інформували про те, що рейс буде скасований заздалегідь:
- За 2 тижні і більше
- від 7 днів до двох тижнів - запропоновано альтернативний маршрут з часом вильоту не більше 2 годин до запланованого часу вильоту та час прибуття в аеропорт призначення не пізніше ніж 4 години після запланованого часу прибуття;
- менш ніж за 7 днів – запропоновано альтернативний маршрут з часом вильоту не більше 1 години до запланованого часу вильоту та час прибуття в аеропорт призначення не пізніше ніж за 2 години після запланованого часу прибуття.