"ПриватБанк" відреагував на відгук клієнта про втрату довіри через зникнення коштів і зниження кредитного ліміту. У банку спробували розібратися в даній ситуації і дати пояснення. Клієнт розмістив свій відгук на сайті Мінфін.
"Я до останнього вважав ПриватБанк найкращим, і найзручнішим банком, не дивлячись на чергові підставні жарти, але всьому є межа! Користуюся послугами ПриватБанку вже понад 10 років! В останні два роки вже 4-й раз мене Приват підставляє на серйозні гроші! У квітні 2018 року мені прийшло смс про списання 5000 грн! У відповідь на звернення "Що це за списання таке??" радісно пояснили, що за деякі операції протягом пів року банк помилково не списував комісії! і тут Бачите знайшли помилочку і виправили її і як вони сказали "Тепер все в порядку"! Тут стояв у мене вибір: ціна питання-5000 грн. Витрачати свій час і гроші на суди і докази? Чи ні? Переміг другий вибір: "не витрачати", вирішив погасити мінус, і далі користуватися! Схожа ситуація сталася з моєю карткою Приват в січні 2019 року. Як з моєї картки списалася сума 2100 грн? Але на цей раз списувачем був не сам банк, а американський інтернет-сайт до якого він був прив'язаний!" Відгук на Мінфін
У відповідь на відгук клієнта, представник служби підтримки "ПриватБанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Ми не хотіли б, щоб у Вас склалося хибне враження про наш банк. Звертаємо Вашу увагу на те, що для проведення оплати на сторонніх сайтах і сервісах, або для прив'язки карти (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливе тільки в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані карти. Зазначаємо, що у випадку прив'язки карти до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом / сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. З надання та розміру ліміту кредитних коштів дозвольте пояснити, що банк приймає рішення на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього: продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо Універсальною карткою; можете надати документи, що підтверджують доходи". - заявили в ПриватБанку. ПриватБанк