Практично щодня сотні українців скаржаться на поганий зв'язок і "космічні" тарифи мобільного оператора Kyivstar. Отже, в цей раз мешканка Мелітополя обурилась діями стільникового оператора - не просто в односторонньому порядку підвищив ціни на свої послуги, але і не спромігся попередити про це.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДругого лютого абоненти інтернет-провайдера Kyivstar виявили, що вихід мережа став недоступний. Так як послуги були оплачені у повному обсязі, користувачі подумали, що неполадки на лінії.
Кілька разів безрезультатно перезавантаживши роутер, люди стали телефонувати оператору. Вже традиційно, вдалося не відразу.
Представник компанії, який через півгодини все ж таки відповів на дзвінок, радісно повідомив, що тариф, яким користувалася сім'я, закрився ще в 2018 (!) році. Тепер у абонентів зовсім інший пакет і коштує він не 120, а 160 грн.
При цьому доплатити треба зовсім не 40, а 65 грн, так як за два дні чудесним чином з рахунку списалось 25 грн.
Примітно, що жодних попереджувальних повідомлень оператор послати не спромігся, надавши клієнтам шанс самим здогадуватися про підвищення тарифу. І це неодноразовий випадок. Компанія Kyivstar дозволяє собі такі фрівольності защораз, а толком пояснити таку безвідповідальність і неадекватне відношення до клієнтів, не може жоден представник компанії.
Нагадуємо, що до кінця 2020 року всі станції київського метрополітену планують обладнати доступом до 4G-інтернету.
Також Знай.uа писав, що "Вконтакте" і "Яндекс" знову в Україні: провайдери відкрили доступ до заборонених сайтів.