Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як їй маму з допомогою залякування змусили взяти кредитну карту. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Сьогодні, 26.02.2020 р. моя мама прийшла у це відділення, щоб замінити карту для виплат так як в неї закінчився термін дії. Менеджер Галина, шляхом надання неправдивої інформації і залякуванням змусила маму взяти кредитну картку, від якої вона наполегливо відмовлялась. Менеджер Галина, сказала, що мама не може відмовитись від кредитки, так як умови тут ставити банк, що вона не зможе розраховуватись карткою для виплат у магазинах, якщо не візьме кредитку. Що вона повинна обов'язково здійснити покупку розрахувавшись кредиткою до 25.03.20 р. Мені здається, що це вже шахрайство, для виконання плану за кредитами", - розповіла вона.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що така ситуація не є позицією банку.

"Нам дуже шкода, що Ваша мама стикнулась з такою ситуацією. Дозвольте пояснити, що описана Вами ситуація не є позицією банку. Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашу маму особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій", - відповіли в банку.

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше  

Нагадаємо, у мережі розкрили підлу схему Приватбанку і показали, як на українців оформляють "вічні" кредити.

Як повідомляв Знай. ua, гроші виманюють гроші прямо біля банкоматів, першими постраждали пенсіонери.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк блокує оплату комуналки через Приват24.