«Поки вся країна бореться з поширення коронавіруса, а громадяни змушені залишатися вдома, наші енергетики та співробітники контакт-центрів продовжують виконувати свої обов'язки в режимі 24/7 для того, щоб перебування клієнтів на карантин було комфортним. ДТЕК діє в інтересах України і дбає про своїх клієнтів у цей непростий час», - зазначає Іван Гелюх, генеральний директор ДТЕК Мережі.

У повідомленні зазначається, що адміністративний персонал переважно продовжує перебувати на дистанційному режимі роботи. Виробничий персонал, робота якого вимагає постійного перебування на робочому місці для забезпечення безперервного електропостачання, має всі необхідні засоби захисту: антисептики, маски, дезінфектори.

Також повідомляється, що для співробітників організовані окремі перевезення на робочі місця без використання громадського транспорту. Всі ці заходи дозволили без збоїв в роботі відпрацювати перші складні карантинні місяця.

Як повідомлялося, з 22 травня по 22 червня в Україні буде діяти адаптивний карантин, який передбачає послаблення ряду обмежень в залежності від епідеміологічної ситуації в регіонах.