Про це пише УНН з посиланням на Gazeta.ua.

Відразу дві авіакомпанії Pegasus Airlines і SkyUp пішли з МА “Київ” в “Бориспіль”, в внаслідок чого пасажиропотік за перші два місяці 2020 року знизився на 17,4%. “Він (аеропорт „Бориспіль“ — ред.) традиційно запропонував перевізникам більш низькі ставки обслуговування і вийшов з конкурентної боротьби за пасажира переможцем”, - йдеться в матеріалі.

З початком карантину МА “Київ” втратив весь пасажиропотік і позбувся 92% доходів. Зараз аеропорту здійснюється тільки поштову та кілька бізнес-рейсів. При цьому “Бориспіль” одноосібно виконує всі гуманітарні і вантажні, а також переважна більшість бізнес-рейсів: “Київ” просив розподілити цей обсяг хоча б співвідношенні 30% на 70%“.

Оскільки закриті пункти пропуску, а сам аеропорт “Київ” продовжує працювати, йому доводиться утримувати інфраструктуру, термінали, забезпечувати безпеку польотів. Втративши весь дохід, аеропорт зміг скоротити витрати тільки на 40%. Крім того, у відміну від аеропорту “Бориспіль”, МА “Київ” не отримав зниження відрахувань у бюджети на 60%. При цьому він несе велике податкове навантаження: з квітня аеропорт повинен заплатити 3,5 млн грн податку на землю і нерухомість. “Розмір земельного податку для приміського „Борисполя“ і МА „Київ“, розташованого в 7 км від центру міста, відрізняється кратно”, - йдеться в матеріалі.

Популярні новини зараз

Дніпряни показали Філатову великий "член" у центрі міста

У супермаркеті Дніпра харкають на продукти на очах у покупців: "Це вже п**дець"

Комаровський роз'яснив, чи прийде бубонна чума з Монголії в Україну: "Бактерія розмножується"

Фітнес-модель Ана Чері в сексуальній білизні не змогла прикрити головне капелюшком, оце так...

Показати ще

Кілька років аеропорт наполягає на рівних для всіх аеропортів мінімальних ставках на авіаційне обслуговування. Щоб авіакомпанії виконували рейси з якогось конкретного аеропорту, він надає знижки. До пандемії великі аеропорти могли дозволити собі демпінг. У МА “Київ” закликають зафіксувати ставки не нижче 10 за зліт/посадку за 1 тонну злітної маси, 10 доларів пасажирського збору і 3 долара за авіаційну безпеку за одного вилетів пасажира. “Наявність таких правил дозволить підприємствам компенсувати їх втрати і поставить всіх гравців авіаційного ринку в рівні умови, зробить неможливими демпінгові маніпуляції”,   цитує газета Олега Левченка, гендиректора компанії “Майстер-Авіа”, що управляє аеропортом.

Нагадаємо, в інтерв'ю Левченко заявив, що без фінансової та регуляторної допомоги держави аеропорту “Київ” збанкрутує в найближчі місяці. Підприємство двічі зверталося до Офіс президента і Кабмін за фінансовою допомогою, а також закликами створити рівні умови для всіх аеропортів і гарантувати економічну конкуренцію. Реакції на звернення не було.