Практично у всіх авіакомпаніях пасажирам забороняється мінятися місцями під час перельоту. Ми впевнені, що багато з вас запитували у персоналу, чому, але той лише відмахувався, мовляв, такі правила. Журналісти видання Daily Express поспілкувалися стюардесою і відкрили завісу таємниці над цією дивною на перший погляд, забороною.

Все пояснюється досить просто, розповіла бортпровідниця. По-перше, це важливо для коректного обслуговування пасажирів. Адже за багатьма мандрівниками закріплено особливе харчування, або вони вказали при купівлі квитка особливості свого здоров'я, наприклад, харчову алергію.

В літаку, фото pxhere
В літаку, фото pxhere

Уявімо ситуацію, що алергік помінявся місцями з пасажиром, який замовляв звичайне харчування. Якщо продукт, який входив у звичайне меню, виявиться алергеном і потрапить в їжу людини, що страждає алергією (наприклад, лактоза або арахіс), проблем зі здоров'ям на борту не оберешся. Бували в історії випадки, коли літак доводилося саджати через такиі інциденти. Тому заборона на обмін місцями — частина обов'язкових заходів для безпеки пасажирів.

Крім того, особливу роль грає рівномірний розподіл балансу в салоні повітряного судна.

Популярні новини зараз
"Бусифікація" обертається провалом: нардепка вимагає зупинити силову мобілізацію Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Українці отримують штрафи за паспорти: кому загрожують несподівані витрати В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

“Всі літаки функціонують в умовах стабільності. Щоб постійно її підтримувати, від зльоту до приземлення, необхідно враховувати загальну вагу і її розподіл на борту”, — пояснила ще одна стюардеса.

Нарешті, зазначають члени екіпажу, пасажирам не слід намагатися пересісти, приміром, з крісел економ-класу на місці в бізнес-клас, так як інші туристи, як правило, платять за обслуговування додаткові кошти.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Знай.иа повідомляв, що стюардеси склали список найбільш дратівливих вчинків пасажирів під час пандеми.

Бортпровідниці кількох авіакомпаній розкрили найбільш дратівливі вчинки туристів в період пандемії коронавірус. В першу чергу стюардеси звернули увагу на те, що у мандрівників нерідко виникають проблеми у процесі використання засобів індивідуального захисту: хто не може їх правильно одягти, хто знімає під час польоту, а хто-то навідріз відмовляється носити.

Нагадаємо, стюардеса анонімно розповіла про небезпеку харчування в літаку.

Як повідомляв Знай. ua, стюардеса попередила пасажирів про найбруднішому місці в літаку – міняють памперси і стрижуть нігті.

Також Знай. ua писав, що стюардеса розкрила неприємну правду.