Про це стало відомо завдяки повідомленню Уляни Супрун у мережі Facebook.
Відомо, що центр працює для того, аби пацієнти могли отримати вичерпну інформацію, яка стосується лікування та діагностики COVID-19. Номер контакт-центру 0-800-60-20-19. Дзвінки на цей номер безкоштовні, а консультації надаються цілодобово.
"Протестуйте за нагоди як це працює та обов’язково пишіть про свій досвід. Можливо, наявність контакт-центру допоможе хоча б трохи розвантажити лікарів первинки, водночас більшій кількості пацієнтів швидше отримати необхідну інформацію. Адже зі збільшенням кількості випадків хвороби на COVID-19 навантаження на сімейних лікарів суттєво зросло", - пише Супрун.
Велику частину зі звернень складають ті, які не потребують допомоги лікаря. Більше того, трапляється, що пацієнти телефонують до лікарів вночі чи у вихідні з питаннями, які не потребують негайної відповіді, чи взагалі не стосуються лікування.
Важливо пам’ятати, що є питання, які є невідкладними, і стосуються здоров’я. Наприклад, щодо прийому ліків, тактики лікування COVID-19 чи у разі погіршення стану здоров’я. Тож вони потребують консультації з лікарем для отримання алгоритму, як діяти.
З іншого боку, є адміністративні питання, як-от інформація, де можна зробити тест, коли очікувати на результати чи загальна інформація про те, за якими симптомами важливо викликати екстрену медичну допомогу. Це питання, які не потребують безпосередньої медичної консультації, тож відповіді на них можна отримати в контакт-центрі в будь-який час.
Добре, що запустили роботу контакт-центру. Це має суттєво зменшити навантаження на лікарів. На жаль, інші дії керівництва МОЗУ, аби покращити роботу лікарів первинки та їх мотивувати, поки безуспішні.
"Зберігаймо здоровий глузд і в питаннях лікування, і спілкування одне з одним. Це вбереже наші сили для більш ефективної протидії як COVID-19, так і іншим хворобам, які нікуди не зникли", - резюмувала Супрун.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше