Чому власникам і керівникам компаній так важливо мати можливість контролю співробітників, які знаходяться на віддаленій роботі, що робити компаніям, які вперше опинилися в такій ситуації і які нові інструменти для цього існують, - про це Znaj.ua розповів засновник компанії Pragma System Олег Яковлєв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОлег, розкажіть, як виглядає ситуація з віддаленою роботою в нинішній час?
Я думаю, багато хто помітив, що з поняттям “дистанційка” в таких масштабах ми зіткнулися вперше. Природна реакція бізнесу на таке, звичайно ж шок, відключення від звичного робочого процесу, свого роду зупинка на невизначений час. Але вже через пару тижнів ми побачили, як компанії перейшли на новий формат роботи з дому.
У цьому їм допомогли платформи для онлайн нарад, котрі швидко розвиваються. Багато компаній наслідували цей приклад і швидко намагаються перебудуватися в нову реальність ведення бізнесу через мережу.
Як же бути компаніям, які вперше зіткнулися з цим і тепер змушені відправити мало не весь свій персонал на дистанційку.
Мені відомі приклади компаній, які не тільки відправили більшу частину своїх співробітників на дистанційку, відмовившись від офісу, і, більш того, не збираються повертатися в фізичний офіс найближчим часом. Компанії зіткнулися з тим, що частина працівників, виявляється, справляється зі своїми обов'язками з дому, і тримати їх в офісі, оплачуючи їх робоче місце, не має сенсу. Все це прекрасно, але виникає одне питання: як контролювати співробітників, які працюють з дому? Чим вони займаються у робочий час, за який їм платять, і чи виконують вони свою роботу взагалі? Так чи інакше, будь-який співробітник, який працює з дому, буде стикатися з домашніми проблемами під час роботи, постійно відволікатися, так само настає вигорання працівника, поза соціального середовища. Це безперечно проблеми, з якими всі компанії стикаються в тій чи іншій мірі.
Все ж є рішення, які дозволяють контролювати робочий процес віддаленої роботи?
Рішення, звичайно, є, компанія PRAGMA SYSTEM зараз активно впроваджує комплекси по забезпеченню безпеки і контролю за віддаленими співробітниками. Ми постійно розширюємо свій парк можливостей, щоб повною мірою забезпечити безпеку бізнесу, який перейшов на віддалену роботу. Від контролю часу, проведеного співробітником в тій чи іншій програмі, до повної аутентифікації людини, що знаходиться за робочим комп'ютером. Один з комплексів, які ми впроваджуємо з безпеки, оснащено функціями розпізнавання осіб, перехоплення клавіатурного почерку, виявляє вразливі місця в робочих процесах і найновіша функція, яка не має аналогів в СНД, - стоп фото, дана функція не дає можливості сфотографувати екран робочої станції на будь-які девайси.
Могли б ви продовжити і дати пораду компаніям, як налагодити роботу на дистанційці?
Дистанційна робота стане невід'ємною частиною нашого майбутнього, це означає, що у компаній повинні бути інструменти, які дозволять зрозуміти, як почалася робота, як вона закінчилася і що було зроблено. На ринку вже почали з'являтися продукти, які дозволяють збирати різні види даних. Моя порада, знайти свій єдиний інструмент в роботі і не шкодувати коштів на це, адже контроль роботи це ваш прибуток.