Клієнт ПриватБанку залишився без грошей через збій у терміналі при поповненні картки. У фінустанові повертати гроші, судячи зі слів чоловіка, не поспішають. Про це він розповів у своєму відкликанні на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, чоловік розповів, що при поповненні картки він вніс до термінала 500 гривень однією купюрою. Після цього стався збій, в результаті якого екран пристрою згас, а платіж не пройшов.
"Поповнював свою картку через термінал самообслуговування. Пройшов ідентифікацію карткою. Термінал прийняв гроші (500 грн. однією купюрою). Після цього екран погас, написало помилку, що виникла, термінал перезавантажився. Гроші не зарахувалися на картку", - розповів українець.
Клієнт розповів, що звернувся за допомогою до ПриватБанку, де з першого разу заявили, що жодного збою не зафіксували, а в другий все ж таки зареєстрували звернення, втім, грошей не повернули.
"Минув тиждень – жодної відповіді та реакції. Тупо вкрали 500 грн", - зазначив клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що питання взяте на контроль і за рішенням із чоловіком зв'яжеться фахівець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Мінфін заробив на облігаціях майже 4 млрд грн: які цінні папери мають шалений попит.
Також наш портал інформував, що встигнути до 1 жовтня: внутрішні переселенці можуть подати повторну заявку на отримання держдопомоги.
Крім того, наш портал інформував, у Мінекономіки повідомили, хто може отримати додаткові кошти під час воєнного стану.