"Ощадбанк" потрапив у скандальну ситуацію з клієнткою. Як заявила жінка, банк залишив її без місячної зарплати. Подробицями вона поділилася у своєму відгуку на сайті "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнта заявила, що ще в липні знімала готівку, скориставшись банкоматом іншого банку, але через збій кошти видано не було.
"Ще 21.07.2022 знімала кошти у банкоматі іншого банку, кошти списані, у банкоматі сталася помилка, кошти не видано", - розповіла клієнтка.
Жінка зазначила, що за кілька днів звернулася за допомогою до банку, написала заяву. Вона зазначила, що від дня звернення минуло 43 дні, але ніхто не надав їй інформації про долю грошей. За словами українки, вона залишилася без місячної зарплати, на яку живе і через інцидент була змушена брати кредит.
"Банк залишив мене без місячної заробітної плати в умовах війни, на яку я розраховую кожен місяць! Тепер мені довелося "залазити" в кредит, хто мені компенсує відсотки, які я тепер маю заплатити? Банк просто на всі 100% дотримується чинного законодавства", - Поскаржилася клієнтка.
У "Ощадбанку" відреагували на скаргу клієнтки та заявили, що в даному випадку розгляд проблеми становить не менше 45 днів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Мінфін заробив на облігаціях майже 4 млрд грн: які цінні папери мають шалений попит.
Також наш портал інформував, що встигнути до 1 жовтня: внутрішні переселенці можуть подати повторну заявку на отримання держдопомоги.
Крім того, наш портал інформував, у Мінекономіки повідомили, хто може отримати додаткові кошти під час воєнного стану.