Українець поскаржився на ПриватБанк через списання з картки кругленької суми. Ситуацію клієнт пояснив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт розповів, що на його карту надійшли гроші, які він одержав у результаті продажу товару в інтернеті. Кошти він витратив, а за кілька днів помітив, що з картки ПриватБанку було списано ту саму суму, яку було йому зараховано. Через те, що баланс був невеликим на карті, утворився "мінус", і таким чином банк загнав його в борги.
"24 вересня здійснював продаж в інтернеті, отримав оплати в загальній сумі 80.000 грн. Ці гроші давно вже витратив, на карті був невеликий баланс, але 30 вересня виявив що у мене мінус 77.000!", - розповів українець.
Клієнту в ПриватБанку пояснили, що кошти були списані на запит банку, з якого йому сплатили товар і додали, що в цьому немає нічого незвичайного.
"29 вересня виявляється приват списав гроші з моєї картки нібито на запит банку Пумб, з якого мені оплатили товар. Як таке взагалі можливо? У підтримці відповідають що це норм, нам прийшов запит, ми обробили. Тобто тепер я залишився без свого товару, та ще й із величезним боргом перед банком?", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".
Також наш портал інформував, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.
Крім того, ми писали, ПриватБанк запустив сервіс, на який довго чекали.