Українець втратив досить велику суму грошей, намагаючись зняти готівку з банкомата ПриватБанку. Про інцидент він розповів у своєму відгуку, який залишив на порталі Мінфін.

Чоловік розповів, що спробував зняти з картки 20 тисяч гривень, але у банкоматі стався збій і купюроприймач не відкрився. Він одразу ж звернувся до ПриватБанку, де йому заявили, що справді зафіксовано неполадку і гроші буде повернуто протягом доби.

Банкомат, фото: скріншот з відео
Банкомат, фото: скріншот з відео

"Знімав власні гроші в банкоматі (банкомат, що видає до 200 купюр), двадцять тисяч гривень. Вставив картку, ввів пінкод, вказав суму і натиснув кнопку видачі готівки. На дисплеї банкомата висвітилося "Отримайте ваші кошти", але купюроприймач так і не відкрився, картку мені теж не повернув.Не відходячи від банкомата набрав на 3700, де оператор підтвердив інформацію та сказав, що справді стався збій, кошти з рахунку списали, але банкомат їх не видав, тому система автоматично сформувала запит на повернення цієї суми протягом доби мені на рахунок", - пояснив клієнт.

Банкомат, фото: Знай.ua
Банкомат, фото: Знай.ua

Популярні новини зараз
"Війна в Україні завершиться несподівано" – пророцтво монаха з гори Афон Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись
Показати ще

Втім, навіть за два дні гроші клієнту так і не повернули. Він повторно звернувся до банку по пояснення і там заявили, що збою не було і запит на повернення коштів відхилено.

"Виходить, що через їхню некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені "остаточно відмовили" - за словами працівника банку, який мені телефонував", - обурився він.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк списав із картки українця десятки тисяч гривень і загнав у борги: "Відповідають, що це норм".

Також наш портал інформував, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.

Крім того, ми писали, ПриватБанк запустив сервіс, на який довго чекали.