Українець втратив досить велику суму грошей, намагаючись зняти готівку з банкомата ПриватБанку. Про інцидент він розповів у своєму відгуку, який залишив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що спробував зняти з картки 20 тисяч гривень, але у банкоматі стався збій і купюроприймач не відкрився. Він одразу ж звернувся до ПриватБанку, де йому заявили, що справді зафіксовано неполадку і гроші буде повернуто протягом доби.
"Знімав власні гроші в банкоматі (банкомат, що видає до 200 купюр), двадцять тисяч гривень. Вставив картку, ввів пінкод, вказав суму і натиснув кнопку видачі готівки. На дисплеї банкомата висвітилося "Отримайте ваші кошти", але купюроприймач так і не відкрився, картку мені теж не повернув.Не відходячи від банкомата набрав на 3700, де оператор підтвердив інформацію та сказав, що справді стався збій, кошти з рахунку списали, але банкомат їх не видав, тому система автоматично сформувала запит на повернення цієї суми протягом доби мені на рахунок", - пояснив клієнт.
Втім, навіть за два дні гроші клієнту так і не повернули. Він повторно звернувся до банку по пояснення і там заявили, що збою не було і запит на повернення коштів відхилено.
"Виходить, що через їхню некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені "остаточно відмовили" - за словами працівника банку, який мені телефонував", - обурився він.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк списав із картки українця десятки тисяч гривень і загнав у борги: "Відповідають, що це норм".
Також наш портал інформував, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.
Крім того, ми писали, ПриватБанк запустив сервіс, на який довго чекали.