Українка розповіла, як "Ощадбанк" наживається на клієнтах, нав'язуючи послуги, які їм не потрібні. Своєю історією жінка поділилася на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що оформлюючи картку Ощадбанку минулого року їй нав'язали непотрібне страхування, але їй вдалося вирішити цей інцидент, звернувшись до гарячої лінії НБУ. Втім, зараз із рахунку жінки почали списувати гроші.
"Минулого року у смт. Нові Санжари нам нав'язали карту саме Ощадбанку для повернення монетизації пільг комунальних послуг як багатодітної сім'ї (хоча завжди отримувала на ПриватБанк і не скаржусь). Крім того, керівниця банку змушувала оформити страхування, але потім моє звернення на гарячу лінію. НБУ завадило цим аферистам здерти з мене кошти. Зараз мені нараховують якісь кошти за обслуговування рахунку, хоча я не користуюся і попереджала, що не користуватимуся і закритим рахунком", - поскаржилася клієнтка.
Українка звернулася до співробітників банку, що їй закрили рахунок та зазначила, що на клієнтах просто наживаються ще й у такий складний час.
"Прошу допомогти в цій ситуації і закрити нарешті рахунок! Адже зараз війна і всі наживаються на клієнтах!", - додала жінка.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк доводить клієнтів до відчаю, блокуючи карти після зняття готівки: "Пробив дно".
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "на біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк".