Українець запідозрив ПриватБанк у махінаціях через невдалу спробу зняти готівку у банкоматі. Подробиці він поділився у своїй скарзі на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що намагався зняти готівку у банкоматі, але раптово стався збій, внаслідок якого суму з картки списали, але гроші на руки видано не було. Він звернувся до ПриватБанку, де йому підтвердили, що стався збій і повернули гроші, але був і неприємний нюанс.
Так, українець пояснив, що у банку акцентували на тому, що незважаючи на виплату грошей, його заявка буде на розгляді 14 днів і після закінчення терміну буде ухвалено рішення – підтверджено збій чи ні. Йому заявили, що якщо ні, то гроші доведеться повернути. Такий поворот подій не порадував чоловіка, і той запідозрив, що банк провертає якісь махінації.
"Банкомат кошти не видав, з картки списав. Звернувся в чат бота. Приват гроші повернув і під час розмови підтвердив збій. АЛЕ. Але надійшло повідомлення, що ПриватБанк заявку прийняв у роботу. І рішення буде через 14 днів. І якщо увага, збій не підтвердиться, то кошти приватбанк буде змушений повернути собі, а мене зробити боржником. Такий. Банк тепер і мене винним зробить. Вся операція була за свідка, який підтвердить, що кошти банкомат не видав. Прошу зафіксувати заявку про махінації приватбанку", - поскаржився клієнт .
У ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та заспокоїли чоловіка, що у його випадку збій уже підтверджений.
Раніше портал Знай повідомляв, що в Ощадбанку більше не беруть комісії і немає ліміту на зняття готівки: українці дізналися про нововведення.
Також наш портал інформував, Приват24 попередив про зміни: які оновлення запустили у банку для українців.
Крім того, ми писали, ПриватБанк доводить клієнтів до відчаю, блокуючи карти після зняття готівки: "Пробив дно".