Українець розповів, як "Ощадбанк" нарахував йому борг за ненадані послуги, а згодом списав ці гроші з рахунку. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт розповів, що ще кілька років тому через рік після закриття картки Ощадбанк нарахував йому 500 гривень боргу за обслуговування рахунку. У відділенні йому порекомендували залишити все як є, оскільки це якась помилка та й вирішити її немає можливості.
"Багато років тому через рік (!) після закриття картки нарахували мені -500 грн абонплату за пакет. Зробив кілька спроб обдурити людей, через листування та особисто у відділенні, щоб прибрали нарахування. У відділенні розводили руками" так, так, щось не те, але нічого зробити не можемо". Нехай, кажуть, так і висить -500 на закритому рахунку, потім спишеться", - пояснив українець.
Втім, згодом із рахунку клієнта все ж таки списали нарахований раніше борг за послуги, які за фактом не були надані.
"І тепер вони у мене у воєнний час просто мовчки списують ці 500 грн за борг багаторічної давності, за ненадані послуги, через рік після закриття того пакета, за яким вони нарахували борг. Відправив питання-претензію — молчок. Просто огидні негідники, гірші за самих відчайдушних шахраїв", - обурився клієнт.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит.
Крім того, ми писали, українці з картами "Ощадбанку" опинилися без засобів для існування: навіть поїзди їдуть, а гроші немає.