Клієнт "Ощадбанку" розповів про неприємний випадок, внаслідок якого втратив гроші. Подробиці він розкрив у своїй скарзі, що її розмістив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що при знятті готівки з банкомата "Ощадбанку" зникло світло. В результаті гроші списалися, але за фактом видано не було. Звернувшись до контакт-центру, йому заявили, що переживати не варто і кошти будуть повернуті через пару годин.
26.12 2022р. о 10 г. 03хв. при знятті коштів з банкомата операція пройшла картка була повернута та відразу вимкнулось світло, гроші не були видані але з рахунку списані. Відразу ж зателефонували на горячу лінію ощадбанку, оператор пояснив що нічого страшного через дві години кошти повернуть на рахунок але ж гроші не повернули
При повторному зверненні чоловікові рекомендували чекати на добу, але й після цього часу кошти не повернули. У результаті клієнт звернувся ще раз на гарячу лінію, де почув, що вирішувати проблему потрібно було у відділенні, і гроші вже не повернуто.
Подзвонили на гарячу лінію, на що оператор повідомив, що треба було не їм дзвонити, а звернутися до відділення банку і написати заяву і тепер уже ніхто вам не поверне гроші тому що вже пізно. Ось так і працює шахрайський Ощадбанк
Раніше портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, ми писали, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.