Українець розповів, як з його карти пропало понад 10 тисяч гривень, доки він спав. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку розповів, що поки він спав із його картки, було списано понад 10 тисяч гривень двома платежами. При цьому ліміт з оплати в інтернеті було встановлено на рівні 6 тисяч гривень. У банку чоловікові не допомогли, тому довелося звертатися до кіберполіції, але в результаті все одно невідомо, чи буде повернено кошти.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Вже давно є клієнтом банку. З ранку звернув увагу, що з картки списано 2 платежі. Зателефонував оператору. Мені повідомили, що гроші були списані на якусь підписку. Звернувся до кіберполіції. Цікавий момент, що ліміт з оплати в інтернеті становила 6000 "Яким чином з картки було списано 10500 гривень ніхто не відповів. Термін розгляду заявки 120 днів. За які кошти жити у цей нелегкий час нікого не цікавить", - поділився українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Показати ще

У ПриватБанку відповіли на скаргу та заявили, що списання коштів було зроблено шахраями, які отримали доступ до даних банківської картки.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.

Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "вибити" свої гроші з банку: українцям порадили, що робити у разі невидачі коштів у банкоматі.