Клієнтка Monobank розповіла, як залишилася без грошей через раптове блокування рахунку без жодних пояснень. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Українка розповіла, що кілька років користувалася карткою від Monobank та не мала жодних претензій, але раптово її картку заблокували і вона втратила доступ до своїх коштів. За словами жінки, вона звернулася на підтримку, де їй повідомили, що банк розірвав із нею договір в односторонньому порядку. Чому не пояснили.

MonoBank. Фото: скрін youtube
MonoBank. Фото: скрін youtube

"Карту оформила у 2021 році, все було нормально. 3 січня 2023 року
не змогла поповнити мобільний рахунок. Написала на підтримку та виявилося, що зі мною розірвали договір в односторонньому порядку та заблокували рахунок без пояснення причин. На рахунку зависли 13 тис. грн. Не рекомендую! Одночасно можете залишитися без грошей!", - обурилася клієнтка.

Скарга на Монобанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Монобанк. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

У банку поспішили відповісти на скаргу клієнтки та пояснили, що за правилами клієнту справді можуть відмовити у наданні послуг без зазначення причин.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "став осередком корупції": українець розповів, як втратив гроші через бездіяльність співробітників ПриватБанку.

Також наш портал інформував, "хочеш грошей? Давай шоколадку": пенсіонерам у "Ощадбанку" влаштували аукціон, українці просять зупинити свавілля.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.