Українці відправляють "Новою поштою" різноманітні товари, особисті речі та навіть продукти харчування. Деякі з них можуть бути їх крихких матеріалів - скла, каменю і таке інше. Щоб посилка дійшла до одержувача в цілості та безпеці потрібно дотримуватися певних правил.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПоштовий оператор у відповідь на звернення клієнта нагадав, що при відправленні дуже важливо вказати, що це крихка річ, щоб при перевезенні її належним чином "оберігали". Про це повідомляє "Хвиля".
"Скажіть, будь ласка: як виправити опис товару. При відправці я вказала, що скло, але коли вдома подивилася чек, там просто написано, що товари для дому. Мабуть, оператор не почула і просто написала. Тепер переживаю, щоб не розбили", - написав клієнт оператору.
У компанії зазначили, що навіть якщо в описі товару під час відправлення не вказується, що він крихкий, про це потрібно обов'язково сказати оператору у відділенні. Тоді працівники зможуть правильно його запакувати та поставити відповідне маркування на коробку - наклейку "Крихке".
Це убезпечить вашу посилку від пошкоджень. Також варто простежити за тим, щоб у відділенні усі ваші прохання виконали.
"Радимо при отриманні оглянути посилку разом із працівником, щоб у разі чого задокументувати її стан", - додали в "Новій пошті".
Нагадаємо, як перевести пенсію з "Укрпошти" на банківську картку: інструкція для пенсіонерів
Раніше ми писали про те, що комуналка подорожчала на 25%: чому в Україні тарифи "заморозили", а платіжки зростають
Як повідомляв Знай.ua, в обмінниках відмовляються приймати долари: чому і що в такому разі робити українцям