Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своїм агресивним нав'язуванням зарплатних та студентських карток, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу клієнтка у місті Луцьк зустрілася з дуже хамським ставленням до себе. Справа в тому, що на її думку, у цьому банку отримує більше грошей той, хто більше скаже непристойних та образливих слів клієнтам.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Звернулась у відділення банку забрати свою картку. Менеджер взяла мої документи, дала мені розписку на отримання в касу. Я простояла хвилин 20, у черзі було 2 особи переді мною, я дала розписку, навіщо касир поставила перерву, сказала що в неї обід хамуватий тоном.
Ніхто не попередив, що вона не видасть картку, я обурено повернулася до менеджера, вона пішла та забрала мою картку з каси. За це дуже їй вдячна, начальник каси коментувала в цей момент, що менеджери мають обід, а вони не мають, але я звертаюся до цього відділення не вперше, постійно касири хамлять і в голос коментують свої обурення.
Особливо їх начальник, наскільки розумію, керівництво банку не реагує на це, адже це вперше одного разу навіть чула. У цьому відділенні платять більше тим, хто більше хамить, а дівчата, які допомагають та добре обслуговують невисокі оклади та більше роботи", - розповіла клієнтка банку.
Нагадаємо, на українців чекають великі зміни в банках: кредитні ліміти та відмови в позиці.
Раніше повідомлялося, нахамили і зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші.
Також, субсидії на комуналку по-новому: що зміниться для українців з 1 лютого.