Мобільні оператори часто перепродають номери, які довго не використовуються українцями.

Проте зазвичай ці номери раніше були пов'язані з борговими історіями, і до них прив'язані колектори, які не дають спокійно жити ні в чому не винним новим користувачам мережі. Випадок трапився з журналістом Олексієм Захаровим, який розповів про це у Facebook.

Він зазначив, що вирішив придбати Київстар після того, як визначив, що мережа ще "ловить" після відключення світла декілька годин. Купив номер у фірмовому магазині, і з цього почалася ця, за словами журналіста, весела історія.

Ось вам коротенька і майже весела історія. Під час відключень треба був хоч якийсь мобільний інтернет. lifecell, яким я користуюся вже понад 12 років, і без відключень у квартирі майже не ловить. В січні побачив, що Kyivstar в нас працює ще години 2-3 після того, як вимкнули світло. Пішов я в фірмовий магаз по сімку, купую. Пропонують обрати номер. Вибрав, красивий. Так от, майже весела історія в тому, шо я вже понад місяць намагаюся довести різним конторам, що я не Олег Анатолійович і що кредит я у них не брав. Кількість попереджень в смс щодня зашкалює. - написав Олексій.

Скриншот повідомлення
Скриншот повідомлення

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Також він радить українцям не вестися на красиві номери, якщо у вас немає ресурсу на щоденні дзвінки колекторів. Також передав "палкий привіт Київстару", якого нібито нема в чому звинувачувати, але неприємно за звичайний стартовий пакет довіском отримувати колекторів.

У коментарях до допису відгукнулися як українці, підписники, так і представники Київстару.

"Добрий день, Олексію. Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення. Консультант перевірить, що можна зробити", "Та сама історія з vodafone. Але номер зовсім пересічний. Вже 3 контори було. Зараз третю призначили, то нескінчена історія буде....", "а взагалі мав же бути якийсь "санітарний" період, перш ніж перепродавати номер комусь іншому", - написали під дописом.

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Нагадаємо, ми писали, що "хлопець ухопився, неприємно...": українка у магазині "Київстар" замість радості покупки отримала проблеми на сотні гривень.

Як повідомляв "Знай.ua" у Lifecell підняли вартість тарифів майже вдвічі, компанія поспішила виправдатися: "Як був поганий зв'язок...".

Також "Знай.ua" інформував, відключати телефон необхідно: це продовжить термін служби вашого гаджета.