Українці з кожним разом дедалі більше обурюються щодо якості послуг, які надає Нова пошта.

Звичайно, важко тримати себе в руках, коли доставка коштує 100 гривень, а посилку запихають у поштомат, який менший за розмірами, або ж у коробку, яка в кілька разів більша, щоб здерти більше грошей. Але, як з'ясувалося, це ще не все, це лише квіточки і почали вилазити вже і ягідки.

Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube
Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube

Клієнт компанії заявив, що на одному з відділень видали вантаж на півмільйона гривень "не тому" одержувачу без пред'явлення документів. У тому числі чоловік обурений тим, що за застраховану посилку йому відмовили у компенсації.

"У компенсації відмовили, посилаючись на те, що не знайшли шахрая. Пропонуєте, що б я його знайшов, і привів до вас? Вантаж застрахований на повну вартість, накладні та всі документи є, фото та відео відправки товару є. Відео як забирає товар стороння людина є!Є свідчення вашого співробітника який порушив ваші ж правила, а саме п. 12.5 "Умов надання послуг". Товар з оціночною вартістю понад 30 000грн видається тільки при пред'явленні документів. Чому відмову в компенсації? , і для чого вона, якщо вам начхати на ваші ж правила? , – описав ситуацію чоловік.

Популярні новини зараз
Помилка може дорого обійтися: що змінилося у правилах передачі показників лічильників газу ТЦК вичищають села – йдуть до тих, хто слабший: військовий обурився несправедливістю мобілізації "Київстар" безпрецедентно підвищує ціни: за що лупитимуть більше Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Показати ще

Скарга на Нову пошту
Скарга на Нову пошту

Звичайно ж, у Новій пошті не могли пройти повз такий кричущий інцидент і миттєво відреагували на ситуацію. Однак після пояснення компанії все закрутилося ще цікавіше.

У Новій пошті зазначили, що клієнт, який подав скаргу, не є одержувачем або відправником вантажу, що складався з 13 накладних.

"А тому, відповідно до Публічного договору та чинного законодавства Ви не маєте права на вимоги. Більш детальну інформацію ми можемо надати на запит клієнта, який є відправником даного відправлення", - уточнили в компанії .

Таким чином, компанія наголошує, що видала вантаж правильній людині відповідно до правил.

Тож у компенсації було відмовлено.

"Також Ви подали до суду позовну заяву, тому розпочато судовий процес щодо вищезгаданих накладних. Враховуючи всю інформацію, Нова пошта не має правових засад, щоб задовольнити Ваші вимоги та рекомендує дочекатися остаточного рішення суду", - йдеться у відповіді НП .

Відповідь Нової пошти
Відповідь Нової пошти

Нагадаємо, хто може скористатися Новою Поштою безкоштовно: доставка за рахунок компанії.

Раніше ми повідомляли, що "Нова пошта" показала майстер-клас зі збагачення на повітрі, у компанії поспішили виправдатися.