Поки що українців лякають підвищенням цін на комерційні послуги (а на це поки що запроваджено мораторій), ті ж громадяни платять космічні суми за користування газом.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗвичайно, вже виникало багато питань до обслуговуючої компанії "Нафтогаз" і вони продовжують виникати, бо українцям то нарахують зайвих кубів, то припишуть неіснуючий борг. Своєю проблемою поділився ще один користувач послуг "Нафтогаз України".
Про це стало відомо з повідомлень споживачів на сторінці Нафтогазу
"ХерсонГаз надав вам невірні дані, ви самоусунулися і накатали мені борг. ХерсонГаз мишей не ловить, перевірку не проводить, і борг продовжує висіти. Поки ви з ними не вирішуєте - платити не буду. PS Щомісяця передаю показники вам і в ХерсонГаз, а ви розібратися між собою не можете" , - поскаржився споживач.
У Нафтогазі у відповідь на скаргу зазначили, що постачальники рахують суму до оплати виключно на основі даних від облгазу.
Також там нагадали, що споживачі щомісяця, з 1 по 5 число мають передавати показники лічильника Оператору ГРС. Якщо ці дані були передані, то облгаз (Оператор ГРМ) фіксує граничні показники лічильника.
Отримані дані облгази передають до бази даних Оператора ГТС, який надає їх Нафтогазу. Далі постачальник розраховує суму до оплати.
"Облгаз розраховує обсяг спожитого газу, за яким постачальник здійснює розрахунок суми до оплати за постачання газу. Ми як постачальник газу не маємо можливості самостійно здійснювати коригування обсягу отриманого від оператора ГРС або самостійно вести нарахування обсягу", - зазначили в компанії .
Нагадаємо, чому ми платимо стороннім? У "Нафтогазі" розповіли, як позбутися драконівської комісії.
Раніше ми повідомляли, що Нафтогаз терміново звернувся до українців з оплат за лютий: неодмінно врахуйте, щоби не втратити гроші.