У банку пояснили, що жінка сама несе відповідальність за те, що трапилося, тому вона вирішила звернутися до суду.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка ПриватБанку звернулася до суду в Сумській області із позовом. Вона хотіла, щоб суд допоміг розібратися у ситуації, яка виникла у ході шахрайських дій. Вона повідомила, що третіми особами з її картки було знято 65 732 гривні. Про це
Клієнтка заявила, що після того, як гроші зникли, вона звернулася до представників банку. Але там їй не змогли допомогти, і заявили, що це вона несе відповідальність за втрату грошей.
Суд розглянув аргументи сторін та зайняв бік позивачки. Тобто, суд зобов'язав ПриватБанк відшкодувати усі завдані збитки. Після ухваленого рішення фінустанова має скасувати всі відсотки за кредитом, який використовували шахраї, а також відновити стан рахунку, який до шахрайських дій складав 65 732 гривні.
Це не перші дії шахраїв, які призводять до втрати коштів клієнтами. Нещодавно повідомлялося, що клієнт "витратив" усі кошти з картки, якою не можна розраховуватися в американському супермаркеті.
Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.
Як повідомляв "Знай.ua" українські пенсіонери отримають по 590 гривень "бонусів": хто перший у списку.
Також "Знай.ua" інформував, клієнт ПриватБанку не зміг зняти долари з рахунку: нові правила щодо мінімальної суми замовлення готівки.