Один із трьох найбільших державних українських банків "ПриватБанк", у якому більшість українців тримають свої особисті гроші та отримують соціальні виплати, далеко не завжди працює так, як це необхідно його клієнтам.

Цього разу українець із карткою "ПриватБанку" розповів, як залишився без коштів лише тому, що так захотіли у банку. Найсумніше те, що банківська система вирішила без попиту розпоряджатися грошима клієнта та "гасити" кредитний рахунок.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Користувався "Приватом" вже більше 10 років, мав золоту карту, одного дня повідомили мені, що банк відмовляється зі мною співпрацювати. Документи в банк, що вони вимагали, були надані. Після чого також отримав відмову без пояснення причин, що конкретно не підійшло і тд.

Популярні новини зараз
Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах Виплату пенсії тихенько припинять: у ПФУ попередили про жорстке нововведення
Показати ще

При цьому вони на свій розсуд залишок коштів, що я залишався, не повернули, а вирішили погасити ними мою заборгованість за кредитною карткою, хоча там ще зберігався пільговий період.", - розповів незадоволений клієнт банку.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, українка відсудила у ПриватБанку 65 тисяч грн: через шахраїв втратила всі свої гроші.

Раніше повідомлялося, "З хитрою різною": українець не зміг зняти гроші з картки "ПриватБанку", хотіли більше.

Також, клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.