Один із трьох найбільших державних українських банків "ПриватБанк", у якому більшість українців тримають свої особисті гроші та отримують соціальні виплати, далеко не завжди працює так, як це необхідно його клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець із карткою "ПриватБанку" розповів, як залишився без коштів лише тому, що так захотіли у банку. Найсумніше те, що банківська система вирішила без попиту розпоряджатися грошима клієнта та "гасити" кредитний рахунок.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Користувався "Приватом" вже більше 10 років, мав золоту карту, одного дня повідомили мені, що банк відмовляється зі мною співпрацювати. Документи в банк, що вони вимагали, були надані. Після чого також отримав відмову без пояснення причин, що конкретно не підійшло і тд.
При цьому вони на свій розсуд залишок коштів, що я залишався, не повернули, а вирішили погасити ними мою заборгованість за кредитною карткою, хоча там ще зберігався пільговий період.", - розповів незадоволений клієнт банку.
Нагадаємо, українка відсудила у ПриватБанку 65 тисяч грн: через шахраїв втратила всі свої гроші.
Раніше повідомлялося, "З хитрою різною": українець не зміг зняти гроші з картки "ПриватБанку", хотіли більше.
Також, клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.