Один із трьох найбільших державних українських банків "ПриватБанк", у якому більшість українців тримають свої особисті гроші та отримують соціальні виплати, далеко не завжди працює так, як це необхідно його клієнтам.

Цього разу українець із карткою "ПриватБанку" розповів, як залишився без коштів лише тому, що так захотіли у банку. Найсумніше те, що банківська система вирішила без попиту розпоряджатися грошима клієнта та "гасити" кредитний рахунок.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Користувався "Приватом" вже більше 10 років, мав золоту карту, одного дня повідомили мені, що банк відмовляється зі мною співпрацювати. Документи в банк, що вони вимагали, були надані. Після чого також отримав відмову без пояснення причин, що конкретно не підійшло і тд.

Популярні новини зараз
Наступного місяця пенсія може не прийти – хто з пенсіонерів ризикує залишитися з пустим гаманцем Після ТЦК біжіть у банк: фінустанови вимагають оновлення даних Українцям платитимуть щомісячну допомогу на медичні послуги: як подати заявку, не виходячи з дому Олена Бюн розповіла, хто насправді замовив убивство Ірини Фаріон
Показати ще

При цьому вони на свій розсуд залишок коштів, що я залишався, не повернули, а вирішили погасити ними мою заборгованість за кредитною карткою, хоча там ще зберігався пільговий період.", - розповів незадоволений клієнт банку.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, українка відсудила у ПриватБанку 65 тисяч грн: через шахраїв втратила всі свої гроші.

Раніше повідомлялося, "З хитрою різною": українець не зміг зняти гроші з картки "ПриватБанку", хотіли більше.

Також, клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.