Абоненти "Київстар" скаржаться, що з рахунку списуються кошти та не підключається пакет послуг за тарифом. Про такий випадок розповів українець у коментарі під публікацією мобільного оператора у соцмережі facebook.

Українець розповів, що з рахунку його дружини було знято 20 гривень, при тому, що коштів було достатньо для підключення нового пакету послуг за тарифом. У результаті грошей для абонплати забракло. Чоловік заявив, що з боку мобільного оператора цей інцидент має вигляд шахрайства.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

"День добрий! У вас і так репутація ніяка - так ви ще й підливаєте олії у вогонь. Поповнив дружині кошти згідно з тарифом і замість того, щоб зняти з рахунку кошти о третій ночі зняли 20 грн рівно 12 годин ночі і що в результаті коштів для зарахування за тарифом не вистачає. Це чисте шахрайство із вашого боку", - обурився українець.

Скарга на Київстар. Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на Київстар. Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Популярні новини зараз
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

На скаргу чоловіка відреагувала українка та розповіла, що його випадок зовсім не поодинокий. За її словами, ця проблема періодично виникала у її мами, що змусило змінити мобільного оператора.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Лютий треш...": абоненти "Київстару" виявили мінусовий баланс після поповнення, люди залишилися без зв'язку та грошей.

Також наш портал інформував, замкнуте коло від Lifecell: абонентам, які не згодні платити більше, пропонують тарифи дешевше і тут же їх піднімають.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Як їм не соромно?": абоненти скаржаться, що з рахунків "Київстару" щомісяця пропадають гроші – хоч по 5 гривень, але знімуть.