Українці частенько скаржаться на сервіс та послуги "Укрпошти". Буває, співробітники грубіянять, черги кілометрові, а посилки доставляють у неналежному вигляді. З одним клієнтом відбулася чергова плачевна ситуація. Замість планшета він отримав гору мотлоху.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНегативний відгук залишили на сторінці "Укрпошти" у Facebook. За словами незадоволеного клієнта, він замовляв цінний товар, але доставили йому по суті сміття, при цьому пошта неправильно вказала фактичну вагу.
"Після розпакування я виявив, що пакування пошкоджено (пакувальний матрас здутий), планшета нема, а замість нього вкладений різний мотлох. Посилка була опечатана скотчем митниці, але ніяких супровідних документів додано не було", - додав клієнт.
У зв'язку з цим він вимагає від Укрпошти пояснень, зокрема захотів отримати доступ до камер відеоспостереження на митниці, щоб з'ясувати, куди подівся його товар. У компанії просто нагадали про стандарти, мовляв, клієнт має оглядати посилку та складати акт у разі пошкоджень.
"У разі виявлення недостачі, заміни, повного або часткового пошкодження або псування відправлення працівник поштового зв'язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об'єкта поштового зв'язку та одержувачем. Один екземпляр акта видається одержувачу", - відповіли в Укрпошті.
Після складання акта слід написати заяву, щоб розпочалася службова перевірка, завдяки якій можна з'ясувати причину пошкодження та розмір компенсації.
"Висунення претензій щодо питання відсутності або ж зіпсуття вкладення поштового відправлення після його одержання та розкриття вдома, на жаль, не є можливим", - додав оператор.
Нагадаємо, українців навчили, як отримати пенсію за період безробіття
Раніше ми писали, повістки через "Дію": нардеп пообіцяв втілити найбільший страх призовників (оновлено)