Українка розповіла, як співробітники ПриватБанку ускладнюють і так непросте життя пенсіонерів. Свою скаргу вона опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що прийшла до відділення ПриватБанку оформити пенсійну картку для чоловіка, оскільки він сам не може прийти до банку. В неї була довіреність, завірена нотаріусом, але співробітник відділення відмовив у послузі, вимагаючи, щоб пенсіонер особисто звернувся за карткою.
"Мій чоловік отримує пенсію в іншому банку. Але термін дії його пенсійної картки минув, тому нову карту вирішили оформити у ПриватБанку. За станом здоров'я чоловік не може сам прийти у відділення, тому була оформлена довіреність на мене, його дружину спеціально для вибору картки. Довіреність офіційно засвідчена нотаріусом з усіма необхідними підписами та печатками. Але працівник банку навідріз відмовився оформлювати картку, вимагаючи його особистої присутності!", - поділилася українка.
Пенсіонерка поспішила уточнити все на гарячій лінії ПриватБанку, і там її запевнили, що з довіреністю вона може отримати картку для чоловіка. Жінка обурилася таким рівнем сервісу та некомпетентністю співробітників відділення.
"Зателефонувала на гарячу лінію привату, оператор підтвердив, що за дорученням я можу вибрати карту для чоловіка. Ганьба працівникові, який так ганяє пенсіонерів!!!", - обурилася жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, термінали ПриватБанку збоять і "крадуть" гроші: люди обурюються і не можуть повернути зароблене.
Також наш портал писав, тихенько списали гроші без підтверджень: жінка втратила все з картки ПриватБанку.
Крім того, ми писали, ПриватБанк скасував комісію на перекази з Польщі: доки діє тариф 0%.