Українка поскаржилася, що через збій у банкоматі "Ощадбанку" з її картки списалися, але не були видані гроші, які були терміново потрібні для купівлі ліків. Про це вона розповіла у скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що банкомат "Ощадбанку" не видав кошти, але списав їх із картки. Вона звернулася до служби підтримки банку, де їй заявили, що гроші можна повернути, але процес триватиме до місяця.
"Сьогодні в банкоматі хотіла зняти гроші, але наприкінці операції на екрані банкомату було написано "операцію скасовано". Гроші природно, банкомат не видав. Тут же гроші з картки були списані. На гарячій лінії нічим не допомогли, відповідь була "чекайте 3 дні, потім пишіть заяву і чекайте ще місяць!" Це повне свавілля!", - обурилася клієнтка.
Жінка зазначила, що вона не має часу так довго чекати, оскільки гроші їй були потрібні для купівлі дорогих ліків. Вона додала, що наразі відповідальність за її здоров'я покладається на банк.
"Жодної відповідальності. Мені потрібно терміново купити дорогі ліки, а я це зробити не можу тепер! Усю відповідальність за своє здоров'я і за своє життя покладаю на Ощадбанк!", - додала українка.
Раніше портал Знай повідомляв, пенсіонер радить звертатися до інших банків, тільки не до Ощадбанку: "Плати за нову 40 грн!"
Також наш портал інформував, чи нас знову обдурили? Українці при "банкоматному роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк та Приват.
Крім того, ми писали, обібрали до нитки: українку залишили без копійки в Ощадбанку, викравши 9 000 грн.