Один із трьох найбільших мобільних операторів компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед мешканців практичних усіх областей нашої країни, продовжує "дарувати" неприємності своїм абонентам.

Цього разу незадоволений абонент компанії Vodafone розповів, що його "загнали у борги", при тому, що він не може скористатися своїм номером. Ця ситуація нагадує ставлення банківських співробітників до своїх клієнтів, але жодним чином не так, як до людини, яка користується мобільними послугами.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного абонента оператора Vodafone на сайті для відгуків Otzivua.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

"Не користуючись послугами при нульовому балансі, тому що нічим поповнювати рахунок, у країні війна. Я залишився без роботи та житла, моє місто зруйноване, Vodafone накидає борг щомісяця все більше заганяючи в мінус мене, при тому, що я не можу дзвонити. Тому що таку можливість вони мені заблокували через відсутність коштів на рахунку.

Популярні новини зараз
Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним" Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі
Показати ще

На запитання до оператора, з якого х... Ви мені щомісяця накидаєте ще більше мінуса, відповіли, що хоч я й не поповнюю рахунок, все одно мені виставляють щомісяця борг за послугу, кожен наступний місяць. Знову в мене питання до цих шахраїв з Vodafon! За яку послугу ви мені збільшуєте борг щомісяця, якщо ви відключили можливість дзвонити, писати смс або використовувати інтернет?

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Усі послуги ви мені відключили, а борг щомісяця зростає! Ви адекватні? Якщо ви зайшли, скажімо, в АТБ, і нічого там не купили, а протягом кількох місяців АТБ надсилатиме вам борг все більше, тому що ви ж там були, не важливо, що нічого не придбали. Ви тепер маєте платити за те, що заходили до магазину, як вам таке? Та ви просто шахраї. У багатьох людей нема чого, де жити, немає роботи, немає грошей, рідні люди загинули, а ви набиваєте кишені без сорому... Ганьба!", - написав незадоволений клієнт.

Відгук клієнта "Vodafone", скріншот: Otzivua
Відгук клієнта "Vodafone", скріншот: Otzivua

Нагадаємо, Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, абоненти не встигають поповнювати рахунок: "Сплатив 150, бац вже 225".

Раніше повідомлялося, що "Схоже на грабіж...": абоненти Lifecell втрачають цілі пакети послуг, іноді відразу після поповнення.

Також, українці запідозрили, що Vodafone таємно розсилає смс від імені абонентів: "Секретний номер...".