Один із найбільших українських банків, який користується великою популярністю серед мільйонів людей завдяки своєму "цікавому" мобільному додатку, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні ситуації.

Цього разу українка розповіла свою історію про те, як складно отримати кошти, які їй належать як спадок. Кожні 5 робочих днів представники банку заявляють, що доведеться чекати ще на 5 робочих днів.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Monobank, скріншот: YouTube
Monobank, скріншот: YouTube

"Маю проблему з отриманням спадщини. Надала всі документи для отримання спадщини, після цього сказали чекати максимум 5 днів, хоча намагатимуться вирішити питання якнайшвидше. Минуло 5 днів, вони попросили ще почекати 5 днів (знову ж таки відповідь аналогічно попередньому - намагатимемося) вирішити питання якнайшвидше).

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет
Показати ще

Після мого питання, можливо, щось не так з документами, чогось не вистачає, відповідь - все гаразд, просто треба чекати. Я зачекала ще 5 днів, і мені вчора відповіли, що знову треба чекати 5 днів, не пояснюючи, у чому полягає проблема.

Після цієї відповіді вже не могла просто чекати знову 5 днів, почала вимагати термін виконання мого запиту, після довгого листування вони повідомили що платіж на проведенні, і я знову чекаю, тепер не зрозуміло скільки... Я не розумію, як банк може так ставитись до клієнтів, я не прошу кредит, я хочу отримати свої кошти на законних підставах. Стільки років обслуговування та розчарування.", - розповіла незадоволена клієнтка банку.

Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin

Нагадаємо, Monobank заарештує кошти сотням тисяч своїх клієнтів: що сталося.

Раніше повідомлялося, "Забирайте гроші та біжіть...": українці з картами Ощадбанку опинилися в "чорному списку".

Також, де українці можуть отримати пенсію, окрім "Ощадбанку", "ПриватБанку" та "Укрпошти": список установ.