Один із найбільших українських банків, який користується великою популярністю серед мільйонів людей завдяки своєму "цікавому" мобільному додатку, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні ситуації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українка розповіла свою історію про те, як складно отримати кошти, які їй належать як спадок. Кожні 5 робочих днів представники банку заявляють, що доведеться чекати ще на 5 робочих днів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"Маю проблему з отриманням спадщини. Надала всі документи для отримання спадщини, після цього сказали чекати максимум 5 днів, хоча намагатимуться вирішити питання якнайшвидше. Минуло 5 днів, вони попросили ще почекати 5 днів (знову ж таки відповідь аналогічно попередньому - намагатимемося) вирішити питання якнайшвидше).
Після мого питання, можливо, щось не так з документами, чогось не вистачає, відповідь - все гаразд, просто треба чекати. Я зачекала ще 5 днів, і мені вчора відповіли, що знову треба чекати 5 днів, не пояснюючи, у чому полягає проблема.
Після цієї відповіді вже не могла просто чекати знову 5 днів, почала вимагати термін виконання мого запиту, після довгого листування вони повідомили що платіж на проведенні, і я знову чекаю, тепер не зрозуміло скільки... Я не розумію, як банк може так ставитись до клієнтів, я не прошу кредит, я хочу отримати свої кошти на законних підставах. Стільки років обслуговування та розчарування.", - розповіла незадоволена клієнтка банку.
Нагадаємо, Monobank заарештує кошти сотням тисяч своїх клієнтів: що сталося.
Раніше повідомлялося, "Забирайте гроші та біжіть...": українці з картами Ощадбанку опинилися в "чорному списку".
Також, де українці можуть отримати пенсію, окрім "Ощадбанку", "ПриватБанку" та "Укрпошти": список установ.