З початку травня почав діяти закон який повернув арешти коштів на банківських рахунках боржників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, клієнту Monobank заблокували банківський рахунок через борг.
Але згодом виконавець надав доступ до коштів у розмірі 13 400 грн, як це дозволяє законодавство.
Втім виконання цього запиту Monobankом затягнулося.
Користувач Дмитро Нагорний
Запит від виконавця був відправлений банку ще 12 травня, але банк не поспішає задовольнити запит і розблокувати рахунок на суму 13 400 грн.
"При цьому служба підтримки банку ще з понеділка каже, що ось 1-2 дні й все буде розблоковано, а минуло вже п’ять днів від подібних повідомлень. При цьому оператор спілкується не зрозуміло як: з трьох питань у чаті обирає одне і відповідає лише на нього відпискою, чи йде з’ясовувати інформацію, зникає на дві години, а вже після цього відписка", – скаржиться клієнт.
Чоловік поскаржився, що блокують рахунки клієнтів ледь не одразу після отримання постанови, тоді як на розблокування картки треба очікувати більше тижня. Також він розповів про те, що велика кількість звернень до служби підтримки банку ніяк не вплинула на результат, і кошти до сих пір недоступні на картці.
Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.
Як повідомляв "Знай.ua" якщо банк перегнув палицю: в НБУ порадили куди звертатися, якщо порушили права клієнтів.
Знай.ua писав, частина пенсіонерів попрощається з виплатами: будуть масштабні перевірки