Українець після візиту контролера, який хотів зафіксувати показання лічильника, виявив пошкоджену пломбу. Він звернувся зі скаргою до "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами обуреного клієнта, контролер компанії Нафтогаз причетний до пошкодження пломби на приладі обліку. Про це він повідомив на сторінці Нафтогазу у соцмережі та запитав, що робити у такій ситуації.
"Прийшов до мене перевіряючий по газу, записала показання газового лічильника, пішла. Дивлюся на лічильник, а волосінь від пломби розрізана. Впіймав її на вулиці і кажу: "Складайте акт, ви щойно перевіряли, пломба була на місці, а тепер вона розрізана". Зайшли назад до лічильника додому (на відео). Нафтогаз, що мені робити тепер?", - звернувся він до компанії.
Судячи з кадрів, пошкоджено лише дріт, а сама пломба незаймана. Клієнт не розгубився і поскаржився контролеру, після чого той надав документи, що підтверджують його посаду. Проте він заперечував свою провину.
У Нафтогазі відреагували на запит клієнта і заявили, що йому терміново потрібно звернутися до центру обслуговування місцевого облгазу, а також доповісти про ситуацію.
"Знайти контакти та інші дані можна у вільних джерелах або на офіційному сайті оператора ГРС, оскільки саме Ваш місцевий оператор ГРС відповідає за прийняття показань лічильника, облік та нарахування обсягів газу, а також послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання", - додали в компанії.