"Укрпошта" зробила важливе повідомлення щодо не забраних посилок.

Як виявилось, для того, щоб відправлення повернулось до відправника, не достатньо просто очікувати, а варто скористатися ще однією функцією поштового оператора. Відповідь на запитання українця, що довший час очікує повернення не забраних посилок розмістили у Facebook.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube
"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Клієнт Укрпошти заявив, що працює з сервісом Пром. І коли люди не приходять за посилками, хоче повернути їх назад.

Як можна оформити повернення посилок? Я працюю на Промі і створюю відправлення з кабінету. Люди не приходять за посилками. Хочу повернути їх назад. — запитав користувач.

Популярні новини зараз
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться
Показати ще

Укрпошта, скріншот: YouTube
Укрпошта, скріншот: YouTube

В Укрпошті повідомили, що зазвичай відправлення повертаються автоматично за спливом терміну зберігання (7 або 14 днів) Але надійніше буде, якщо оформити відповідну заявку на переадресацію до свого відділення.

Ви можете подати заявку на переадресацію до свого відділення на нашому сайті: https://www.ukrposhta.ua/ua/pereadresuvannya-vidpravlennya - відповіли адміністратори сторінки.

Нагадаємо, ми писали, що замість дрона - цегла: "Нова пошта" здивувала воїнів ЗСУ несподіваним "сюрпризом".

Як повідомляв "Знай.ua" українці можуть отримати виплати від 2 міжнародних організацій.

Також "Знай.ua" інформував, "Укрпошта" скасовує популярну послугу через нові правила: що потрібно встигнути до 1 липня.