Багато українців скаржаться, що отримують платіжки з некоректними показниками спожитого газу. Як провести звірку і не платити зайве, пояснили в газопостачальній компанії "Нафтогаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ "Нафтогазі" заявили, що неправильні платіжки – одна з найпоширеніших проблем. Щотижня з цього питання до компанії звертаються десятки тисяч споживачів.
"Це одне з найпоширеніших звернень клієнтів до нашого контакт-центру, який лише за минулий тиждень обробив понад 85 тисяч дзвінків. Розповідаємо, що робити в таких випадках, щоб ви не марнували час і могли відразу діяти", - зазначили в компанії.
Так, щоб провести звірку, споживачам потрібно звернутися до міського або облгазу. Уточнити адреси, час роботи, а також які документи потрібні для звірки можна за телефонами: 098 300 2 888, 066 300 2 888 та 093 300 2 888.
Переглянути або роздрукувати акт звірки можна в особистому кабінеті клієнта на сайті "Нафтогазу" у розділі "Послуги онлайн". Також довідку можна отримати через чати GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger.
Раніше портал Знай повідомляв, що переплата за газ від попереднього постачальника: у "Нафтогазі" пояснили, як повернути гроші.
Також наш портал інформував, зберігайте акти про перевірку лічильників: українцям почали надходити квитанції на десятки тисяч.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" розповів, як отримати знижку – просто встигніть.