"Укрзалізниця" знову опинилася у центрі скандалу після того, як одна жінка опублікувала відео у TikTok.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВсе через низьку якість сервісу в поїзді - відсутність гарячої води, несправного кондиціонера та закритого туалету в поїзді "Харків-Пшемисль".
Катерина Бєлих опублікувала відео, поскаржившись, що вона придбала квиток на суму 2 500 гривень у вагоні-купе, але протягом усієї доби була змушена подорожувати без обіцяних зручностей... які були вказані.
"Їхати 24 години, гаряча вода є всього у двох вагонах. Після моєї скарги на "гарячу лінію" виявилося, що є порожній вагон. Дихати було нічим", - зазначає вона.
У ролику помітні люди, які проводять час у коридорі, перед відкритими вікнами, щоб хоч трохи освіжитися, бо в поїзді температура була на рівні 30 градусів тепла. І при цьому не працював туалет.
Харків'янка стверджує, що після її скарги до неї звернулися начальник поїзда та провідниця... але, звичайно ж, не для того, щоб вирішити проблемну ситуацію, а щоб накричати... адже через неї провідницю тепер мали звільнити.
Хоча пасажирка додала, що має нічого проти провідників, бо вони за таких умов працюють цілий тиждень. А потім зазначила, що подякувала працівникам "УЗ" за те, що її перевели у найкращий вагон.
"Я звинувачую не провідника, а саму "Укрзалізницю", - додала жінка.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" повертає воєнізовану охорону до потягів.
Як повідомляв "Знай.uа", "Укрзалізниця" поділилася своєю версією конфлікту з дідом у поїзді "Львів-Київ": дівчина говорила російською
Знай.ua писав, без ліжка та чаю - це не вихід: як знизити вартість квитка на потяг в Україні, схема