"Нова пошта" не раз потрапляла у скандали, пов'язані з обслуговуванням, термінами та цінами на доставку. На цей раз справа стосується створення посилок в онлайн-режимі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки зверненню клієнтки під постом "Нової пошти" у Facebook. Зокрема, у неї виникли складнощі з оформленням посилки в особистому кабінеті, доступному в додатку компанії. Декілька спроб не увінчалися успіхом, все почало виснути.
"Що трапилося з можливістю створювати посилки в особистому кабінеті? Кілька спроб і все безрезультатно. На етапі "розрахувати вартість" висне і все, доводиться лише закривати додаток", - написала вона.
У компанії натякнули, що проблеми могли виникнути через несправність самої програми, оскільки порадили клієнтці видалити та встановити його знову. Варто відзначити, що це не єдиний випадок зі збоєм у додатку компанії, раніше клієнти вже скаржилися на його роботу.
"Якщо ситуація не покращиться, відправте скріншоти нам у особисті повідомлення та телефон, на який була реєстрація", - додали в компанії.
Раніше ми писали про те, що влітку 450 гривень, а взимку – цілих 900: українці отримають компенсацію за комуналку, як подати заявку.
Як повідомляв Знай.ua, як передавати показники лічильника пенсіонерам, у яких немає смартфона: у "Нафтогазі" знайшли рішення
Також портал Знай.ua писав, що українцям нагадали, що вони мають заплатити аліменти своїм батькам: утримувати та дбати