"Нова пошта" не раз потрапляла у скандали, пов'язані з обслуговуванням, термінами та цінами на доставку. На цей раз справа стосується створення посилок в онлайн-режимі.

Про це стало відомо завдяки зверненню клієнтки під постом "Нової пошти" у Facebook. Зокрема, у неї виникли складнощі з оформленням посилки в особистому кабінеті, доступному в додатку компанії. Декілька спроб не увінчалися успіхом, все почало виснути.

"Нова Пошта". Фото: скрін youtube
"Нова Пошта". Фото: скрін youtube

"Що трапилося з можливістю створювати посилки в особистому кабінеті? Кілька спроб і все безрезультатно. На етапі "розрахувати вартість" висне і все, доводиться лише закривати додаток", - написала вона.

У компанії натякнули, що проблеми могли виникнути через несправність самої програми, оскільки порадили клієнтці видалити та встановити його знову. Варто відзначити, що це не єдиний випадок зі збоєм у додатку компанії, раніше клієнти вже скаржилися на його роботу.

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

"Якщо ситуація не покращиться, відправте скріншоти нам у особисті повідомлення та телефон, на який була реєстрація", - додали в компанії.

Скарга клієнтки та відповідь Нової пошти, скріншот
Скарга клієнтки та відповідь Нової пошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що влітку 450 гривень, а взимку – цілих 900: українці отримають компенсацію за комуналку, як подати заявку.

Як повідомляв Знай.ua, як передавати показники лічильника пенсіонерам, у яких немає смартфона: у "Нафтогазі" знайшли рішення

Також портал Знай.ua писав, що українцям нагадали, що вони мають заплатити аліменти своїм батькам: утримувати та дбати