Клієнт monobank заявив, що через додаток почав отримувати дивні повідомлення від незнайомців, які пропонують "поділитися" коштами. Відповідну скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.

Українець розповів, що два дні поспіль йому надходять повідомлення у додатку monobank від незнайомих йому осіб із пропозицією поділити з ними оплату за поїздку в таксі. Він припустив, що це аферисти.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Два дні поспіль у районі 5 ранку приходить Push повідомлення, про те, що якийсь Олексій М. Пропонує вам розділити поїздку на таксі в розмірі 63 грн. Наступного дня в такий час вже якийсь Кор**** Олександр пропонує вам розділити поїздку на таксі у розмірі 91 грн", - поділився клієнт.

MonoBank. Фото: скрін youtube
MonoBank. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Мобілізують через помилку: що треба знати перед візитом до ТЦК Відстрочка від мобілізації без візиту до ТЦК: кому дали унікальний шанс Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Чоловік обурився, що фахівці monobank списали все на помилку і при цьому не запропонували розв'язання проблеми.

"Два дні спілкування зі службою підтримки банку вивели із себе. Ніяк вони не можуть вирішити цю проблему. Безпеки НОЛЬ. У понеділок піду зніму всі гроші та закрию карту. Беззаконня. Аферисти працюють, банк нічого зробити не може", - висловив невдоволення українець.

Скарга на monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на зникнення коштів з карток "ПриватБанку": списуються в обхід системи безпеки.

Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що Monobank обмежує оплату за програмою єВідновлення: "Це змова великих мереж та банку".

Крім того, ми писали, чи можуть виникнути проблеми зі зняттям грошей з картки: чому і в яких випадках банк вимагає довідку.