Клієнт monobank заявив, що через додаток почав отримувати дивні повідомлення від незнайомців, які пропонують "поділитися" коштами. Відповідну скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що два дні поспіль йому надходять повідомлення у додатку monobank від незнайомих йому осіб із пропозицією поділити з ними оплату за поїздку в таксі. Він припустив, що це аферисти.
"Два дні поспіль у районі 5 ранку приходить Push повідомлення, про те, що якийсь Олексій М. Пропонує вам розділити поїздку на таксі в розмірі 63 грн. Наступного дня в такий час вже якийсь Кор**** Олександр пропонує вам розділити поїздку на таксі у розмірі 91 грн", - поділився клієнт.
Чоловік обурився, що фахівці monobank списали все на помилку і при цьому не запропонували розв'язання проблеми.
"Два дні спілкування зі службою підтримки банку вивели із себе. Ніяк вони не можуть вирішити цю проблему. Безпеки НОЛЬ. У понеділок піду зніму всі гроші та закрию карту. Беззаконня. Аферисти працюють, банк нічого зробити не може", - висловив невдоволення українець.
Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на зникнення коштів з карток "ПриватБанку": списуються в обхід системи безпеки.
Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що Monobank обмежує оплату за програмою єВідновлення: "Це змова великих мереж та банку".
Крім того, ми писали, чи можуть виникнути проблеми зі зняттям грошей з картки: чому і в яких випадках банк вимагає довідку.