Клієнт Monobank поскаржився на те, що через технічну несправність додатку втратив більше 3 тис гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДівчина, що мала відправити йому кошти, просканувала його картку від Mono в додатку, та після того, як висвітилося ім'я та прізвище отримувача, вона перевела кошти. Однак кошти скаржник на свою картку так і не отримав.
Про це він
Користувач розповів, що мав отримати переказ грошей у розмірі 3 150 грн на картку Monobank. Дівчина вирішила розрахуватися із скаржником, просканувавши його карту у додатку Monobank.
Коли вона натиснула на посилання за номером картки, їй висвітилось ім'я та перша буква отримувача переказу.
Воно повністю зійшлося із іменем скаржника. Дівчина відправила кошти, але в результаті вони надійшли на рахунок невідомої особи.
"Причина – номер відскановано з помилкою. Цікаво, що не збіглися тільки деякі цифри (дізнався потім з квитанції). Зате ім'я та перша буква прізвища в нас обох однакові! Звичайно, треба і номер перевіряти, але впевнений, 90% людей шукають очима ім'я і переводять гроші, якщо воно співпало", – розповідає клієнт Monobank.
У службі підтримки Monobank відмовились допогти та заявили що сам переказ надійшов без затримок, а те що помилились карткою, це вже особисті проблеми клієнтів, а не проблема з додатком.
Раніше портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "Приватбанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.
Також наш портал інформував уже з 1 серпня: "Ощадбанк" змінює тарифи на популярну послугу, до чого готуватися українцям.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".