Клієнт "Приватбанку" поскаржився на те, що фінустанова безпідставно заблокувала його кошти на рахунку. Тепер у підприємець немає коштів, для того щоб розрахуватися із постачальником.

"ПриватБанк". Фото: скрін youtube
"ПриватБанк". Фото: скрін youtube

Відповідний відгук він опублікував на сайті Мінфіну.

Українець розповідає, що користується новим додатком від "Приватбанку", який дозволяє йому приймати оплати від клієнтів на телефоні, без встановлення терміналу. Він зазначив, що банк сам прорекламував йому додаток "Термінал", який дає можливість не сплачувати додаткових коштів за користування звичним терміналом.

Банкомат "ПриватБанку". Фото: скрін youtube
Банкомат "ПриватБанку". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину Можете залишитися без житла: що треба обов’язково перевірити при купівлі квартири "з рук" На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників
Показати ще

Чоловік зазначив, що гроші від покупців йому завжди надходили на наступний ранок після оплати, проте за один день він так і не отримав свої кошти.

"Я ФОП 2 групи, користуючь додатком термінал від приват банку і приват сам мені запропонував додаток, щоб не платити за користування терміналом).Клієнти розраховуються зі мною за товар через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось".- розповідає українець.

Він зазначає, що не може отримати 32 000 гривень, а звернення в службу підтримки не надають жодного результату.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнт розповідає, що надав представникам банку усі необхідні чеки та написав письмове звернення. Однак "Приватбанк" ігнорує чоловіка.

Підприємець скаржиться на те, що через безпідставне блокування його коштів, він не має можливості розрахуватися із постачальником.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"В мене питання, чому я повинен від цього страждати??? Було заморожено 32 000 грн, підкажить, як розрахуватись з постачальником??? Чек, накладну я надав по почті, відповіді нема. і в загалі, не розумію, чого блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у налоговой усі данні є)"-зазначає чоловік.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "ПриватБанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.

Також наш портал інформував, що "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити у ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".