Один із найбільших українських банків Monobank, який користується популярністю серед українців із новими гаджетами через свою програму, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу клієнт банку помітив, що його рахунок, незважаючи на всі надані документи, більше місяця перебуває у "замороженому" стані.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта банку на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Вже пройшов місяць з того часу як моно заморозив мої кошти, крім годуванням чим швидшого результату нічого не отримав. Що скажу, настільки поганої підтримки не бачив в жодному банку, весь час посилаються на умови і т.д. інші банки виконують протягом дня що неспроможні.
А їхня підтримка це щось із чимось, одні кажуть що перевірка триває 90 днів, інші що кілька хвилин на самому початку, а ще особливо було смішно коли вони позначили проблему як вирішену, а потім посилалися на те, що вони вирішили тільки питання мій (хоча зазначено, що проблема вирішена) і такі говорять, що воно вирішене тільки відповіддю на ваше запитання.
Подаю скаргу до Нацбанку на цей банк, ні умов поінформування, ні лояльності до клієнтів. Суцільна брехня, грубість та відсутність поваги до власних клієнтів. А й те, що ви не можете перевірити за стільки часу, це особисто ваша проблема, а не моя, всі потрібні документи я надав, і тут ви лише виправдовуєте свою непрацюючу колегію, яка не може це зробити, як умовно А-Банк за 1 день. . Нікому не раджу вас.", - пише незадоволений клієнт банку.
Нагадаємо, Monobank без пояснень заблокував карту волонтера, який допомагає ЗСУ: "Банк, якому все одно".
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк дозволив українцям перевірити один одного: як це зробити.
Також, "Умови прописані хитро...": українці з картками "Sense bank" несподівано збідніли на 50 грн.