Одна з найбільших українських приватних компаній "Нова пошта", яка довгий час займається доставкою поштових відправлень, продовжує розсилати своїм клієнтам безліч повідомлень з промо-кодами, а також дарує неприємні сюрпризи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українка зауважила, що при отриманні посилки на поштоматі, на деяких клієнтів може чекати велике розчарування. Особливо це стосується тих одержувачів, які чекають на посилки зі склом.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Дуже останнім часом розчарована Новою поштою. Моя посилка була замовлена на поштамат Нової пошти, коли дістала з комірки вся коробка була мокра, у воді, усередині також вода.
Дуже пощастило, що в коробці було скло (дитяче харчування), а не суха суміш, яка була б непридатною для вживання дитиною! Хто повинен у такому разі нести відповідальність?", - поділилася своєю неприємною ситуацією клієнтка "Нової пошти".
Українці вже втомилися скаржитися на сервіс компанії, деякі люди просто публікують фотографії, як ось ця клієнтка. Тут люди можуть побачити, як "Нова пошта" ставитиметься до посилок своїх простих клієнтів.
Нагадаємо, клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину.
Раніше повідомлялося, що українці стали брати більше мікрокредитів: провалюються в боргову яму.
Також, пояси доведеться затягнути: українців здивували новими цінами на важливі продукти.