Українка заявила, що їй зателефонували невідомі та представилися співробітниками "Ощадбанку". В результаті з її картки зникла велика сума грошей. Деталі інциденту вона розкрила на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Ощада" стверджує, що швидко викрила шахраїв і не передавала їм дані карти, проте якимось чином їм вдалося вкрасти кошти, без підтвердження та проігнорувавши ліміти.
"Шахраї, які представилися представниками банку Ощад без мого відома перевели величезну суму грошей з мого рахунку на рахунок іншого банку. Жодних даних по карті, cvc, або пін-кодів я не надавала. Коли я зрозуміла, що це Шахраї відразу перервала розмову і заблокувала на гарячій лінії карту та додаток. Але кошти вже встигли перекинути", - поскаржилася жінка.
Українка заявила, що оперативно повідомила про інцидент співробітникам банку та подала заяви до правоохоронних органів, проте кошти поки не повернули.
"На момент мого дзвінка на гарячу лінію оператор сказав, що гроші ще не надійшли шахраям, попросила скасувати переказ, навіть звернулася із заявою до місцевого відділення Ощадбанку, потім до поліції та кіберполіції", - зазначила клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, ми писали, "Зганьбили...": українці в "Ощадбанку", замість реальної допомоги з обміну монет, отримують психотравми.