Клієнт компанії "Нова Пошта", яка надає послуги з доставки поштових відправлень поскаржився на те, що йому не віддають кошти накладеного платежу через технічний збій системи. Його обурило те, що численні звернення не принесли жодного результату.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це стало відомо завдяки
Чоловік розповідає, що прийшов на відділення забирати свої кошти, які отримав накладеним платежем, однак йому відмовили в отриманні через технічний збій.
Коли саме можна буде звернутись повторно за грошима йому ніхто не повідомив.
"Прийшли отримувати накладені платежі. Сказали, що в них технічна помилка, чекати. Скільки чекати ніхто не каже. Хто компенсує мій час і не зароблені кошти?" - скаржиться чоловік.
Розлючений чоловік звернувся на гарячу лінію компанії, однак і там йому не назвали жодних термінів та ніяк не допомогли вирішити проблему.
Незважаючи на високу вартість послуг по доставці, сервіс "Нової пошти" бажає кращого, як зазначає клієнт.
Кошти українця застрягли на віддленні, а він так і не дочекався жодних вибачень та компенсації від компанії.
"Нова пей роботи на гарячій лінії. Нова пошта гаряча лінія, нічого не знаємо. Менеджер - нічим допомогти не можу. На відділенні подали заявку, термінів не знають. Обслуговування на рівні плінтусу...Нова пошта, давайте я у Вас візьму кошти, а віддам коли захочу без %. Тому що не знаю коли захочу" - розповідає він.
Нагадаємо, клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину.
Раніше повідомлялося, що українці стали брати більше мікрокредитів: провалюються в боргову яму.
Також, пояси доведеться затягнути: українців здивували новими цінами на важливі продукти.