Поштомати від "Нової пошти" справді мають безліч переваг, але на їхню роботу також надходить чимало скарг. Деякі "щасливчики" навіть можуть залишитися без своєї посилки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це свідчить відгук клієнтки, залишений на сторінці компанії у Facebook. Якраз її посилку загубили під час відправлення - кур'єр забрав вантаж і відправлення зникло. Незабаром посилку все ж таки знайшли, а в якості вибачення дівчині надали промокод зі знижкою на доставку.
"Використовую промокод. Відкривається комірка, і вона ПУСТА. Гроші не повертають за посилку, пропонують 2 промокоди", - поділилася вона.
За словами клієнтки, її посилки дорогі, тому подаровані промокоди не покриють їхню вартість. Дівчина має намір подавати претензію на повернення грошей. У відповідь поштовий оператор сказав, що промокод у вигляді компенсації було надано через те, що оголошена вартість була мінімальною, лише у 200 гривень.
"Радимо завжди вказувати реальну ринкову вартість відправки, оскільки у разі втрати або пошкодження вам буде відшкодовано зазначену суму", - відповіли дівчині.
Крім того, клієнтці порадили написати претензію у будь-якому відділенні чи онлайн, а також обов'язково вказати реальну вартість посилки.
Нагадаємо, якщо не вистачає грошей на оплату: як на "Новій пошті" забрати посилку "в кредит"
Раніше ми писали про те, що "Укрпошта" безкоштовно доставить посилки деяким клієнтам: хто може не платити
Як повідомляв Знай.ua, платіжки за світло: простий спосіб заощадити, не жертвуючи комфортом