Поштомати від "Нової пошти" справді мають безліч переваг, але на їхню роботу також надходить чимало скарг. Деякі "щасливчики" навіть можуть залишитися без своєї посилки.

Про це свідчить відгук клієнтки, залишений на сторінці компанії у Facebook. Якраз її посилку загубили під час відправлення - кур'єр забрав вантаж і відправлення зникло. Незабаром посилку все ж таки знайшли, а в якості вибачення дівчині надали промокод зі знижкою на доставку.

"Використовую промокод. Відкривається комірка, і вона ПУСТА. Гроші не повертають за посилку, пропонують 2 промокоди", - поділилася вона.

Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube
Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube

За словами клієнтки, її посилки дорогі, тому подаровані промокоди не покриють їхню вартість. Дівчина має намір подавати претензію на повернення грошей. У відповідь поштовий оператор сказав, що промокод у вигляді компенсації було надано через те, що оголошена вартість була мінімальною, лише у 200 гривень.

Популярні новини зараз
Крижані дощі, хуртовини і арктичний холод: метеорологи попереджають про аномальну зиму в Україні Виплатять 500, 800 або 1300 грн: хто з пенсіонерів отримає додаткові гроші Пенсіонерів змусять обирати: отримувати зарплату чи пенсію Пенсію скоротять у чотири рази: кому зі стареньких уріжуть виплати до мінімуму
Показати ще

"Радимо завжди вказувати реальну ринкову вартість відправки, оскільки у разі втрати або пошкодження вам буде відшкодовано зазначену суму", - відповіли дівчині.

Крім того, клієнтці порадили написати претензію у будь-якому відділенні чи онлайн, а також обов'язково вказати реальну вартість посилки.

Відгук про роботу Нової пошти, скріншот
Відгук про роботу Нової пошти, скріншот

Нагадаємо, якщо не вистачає грошей на оплату: як на "Новій пошті" забрати посилку "в кредит"

Раніше ми писали про те, що "Укрпошта" безкоштовно доставить посилки деяким клієнтам: хто може не платити

Як повідомляв Знай.ua, платіжки за світло: простий спосіб заощадити, не жертвуючи комфортом