Дослідники з Італії дійшли висновку, що прототип найпопулярнішого на планеті вампіра графа Дракули Влад Цепеш, ймовірно не вживав кров, а взагалі був вегетаріанцем, що суперечить його кровожерливому образу.

Про це повідомляє газета The Times.

Дракула. Фото Вікіпедія

Влад Цепеш відомий своїми жорстокими методами правління.

Він нанизав своїх ворогів на палі, за що отримав прізвисько "Цепеш", що означає "насаджувач на палю".

Плату за світло нараховуватимуть по-новому Тарифи на воду викликали паніку: прогнозують зростання цін та звільнення Прогноз погоди на кінець вересня: коли в Україну прийдуть перші заморозки Всього 300 гривень: українці отримають смішну "подачку" на комуналку

Жорстокий правитель Румунії вбив таким чином понад 80 000 людей.

кадр із фільму "Дракула", скрін з відео

Італійські вчені проаналізували хімічний склад трьох листів, написаних Владом у 1457 та 1475 роках, та виявили що Цепеш, ймовірно не вживав м'яса або час від часу практикував вегетаріанські дієти.

За результатами досліджень вони виявили відсутність білків тваринної їжі на листах.

"Харчові білки містяться лише в рослинній їжі. Прототип вампіра міг бути веганом", — пояснив один із вчених.

Фахівці пояснюють, що середньовічна Румунія була місцем суворих кліматичних умов і дефіциту їжі, тож Цепеш міг банально недоїдати.

Дракула. Фото Вікіпедія

Крім того, вчені вказують на можливість того, що граф Дракула сидів на дієті через проблеми зі здоров'ям.

Він страждав на циліопатію, генетичне захворювання, що порушує функції клітин і органів, що могло обмежувати його здатність переварювати тваринний білок.

Нагадаємо, що батьки б'ють яйця об голови дітей та знімають на відео: новий тренд у TikTok набирає популярності. Челлендж з'явився у соцмережі у серпні цього року.

Раніше ми повідомляли, що в росії провели забіг "хатинок" на курячих ніжках: у деяких "пацієнтів" з'їхав дах. Вони шукають альтернативу іномаркам, які через санкції вже не можна ремонтувати.

Також стало відомо, Граф Дракула плакав кривавими сльозами: вчені знайшли у найжорстокішого правителя рідкісне захворювання