Українка поскаржилася, що після оплати комунальних послуг через Ощадбанк її змусили додатково платити ще й за квитанції. Про це вона розповіла на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки, вона сплатила комуналку через термінал самообслуговування, але пристрій надрукував не всі квитанції, що відбувалося й раніше. Весь час вона друкувала квитанції через касу, але цього разу вона не працювала.
"Сплатила комунальні послуги у суботу 09.09.2023 через термінал, квитанції надрукувалися не всі (це постійне явище, яке ніяк досі не вирішено), відділення не працювало, тобто роздрукувати через касу, як робила раніше, не змогла", - поділилася жінка.
Українка звернулася до "Ощаду" за кілька днів, щоб отримати квитанції, що підтверджують оплату комунальних послуг, проте співробітники заявили, що їй доведеться заплатити 50 гривень.
"Я обурена, це вина банку, що через збій програми квитанції не роздрукувалися, а платити з якогось переляку маю я. Мало того, що відділення перестало працювати в суботу і програма постійно збоїть, а тепер ще банк вимагає гроші за те, що неякісно виконує свою роботу", – поскаржилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, можете залишитися без грошей: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.