Клієнтка Monobank помітила дивні списання по карті і в якості розв'язання проблеми в банку їй запропонували платний перевипуск картки. Про це жінка розповіла у своїй скарзі, яку опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що з картки почали пропадати незначні суми. Оплата проходила за проїзд у громадському транспорті при тому, що сама власниця картки була вдома. Звернувшись на підтримку Monobank, їй запропонували "рішення" - за 100 гривень перевипустити карту.
"По моїй карті почали надходити якісь незрозумілі списання, за проїзд в громадському транспорті. Я в цей момент була вдома. Написала в підтримку, вони заблокували карту і написали "перевипускайте, це коштує 100 грн"", - поділилася українка.
Клієнтка не оцінила рекомендацію співробітників банку та припустила, що якщо списання продовжаться і з нової картки, то їй доведеться перевипускати їх щодня.
"Мені цікаво, якщо кожен день так буде, я маю витрачати власні кошти за чужі помилки? 700 грн на тиждень? Чому я маю платити за це?", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.
Також наш портал інформував, "ПриватБанк" залишив українку без грошей, і додав до "чорного списку" - навіть колишні так не роблять: "Дуже прикро..."!
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, сплатив комуналку – отримав 50 тисяч: українцям виплатять гроші за використання "Приват24".